25 ruj

Vježbanjem protiv celulita

Iskustvo mi je potvrdilo ono što sam već rekla, a to je da bavljenje sportom jača imunitet. Prije nego sam započela svoj program patila sam od različitih alergija, ali sam, rješavajući probleme celulita, što je podrazumijevalo i tjelovježbu, riješila ili barem ublažila neke od njih.

Prehlade i slične tegobe postale su prošlost. Prije toga, neko sam vrijeme patila i od poremećaja u nogama, koji su vjerojatno bili uzrokovani pomanjkanjem gibanja.

Moj tadašnji posao je uključivao svakodnevno 10-12 sati sjedenja, a poznato je da sjedenje, naročito s prekriženim nogama, otežava cirkulaciju na specifičnim mjestima i pogoduje stvaranju celulita. Kada sam počela redovito vježbati, sve je to nestalo.

Vježbanjem protiv celulitaUz sport i zdravu prehranu zaista osjećate kako vam tijelo fizički i imunološki jača. Savršeno je  jasno – tjelovježba, tj. fizička aktivnost, donosi višestruku korist.

Kada se radi o uklanjanju celulita, stručnjaci preporučuju (a ja sam se uvjerila u istinitost te tvrdnje u praksi) tjelovježbu najmanje 3 puta tjedno.

A za sve one koje još nemaju ovaj problem, to će biti dobra preventivna metoda. Zbog toga bih tjelovježbu preporučila svima.

Kada u okviru ove teme govorimo o tjelovježbi, onda mislimo na točno određeni oblik fizičke aktivnosti. Nisu nam u cilju teški fizički napori i velika opterećenja, već aktivnosti koje se zasnivaju na manjim opterećenjima i većem broju ponavljanja, a vježba obično i duže traje.

Već sam spomenula da uklanjanje celulita nije isto što i gubljenje kilograma, ali ovakvim načinom vježbanja, uz određeni ritam prehrane, izgubit ćete i višak kilograma.

Nakon objeda uvijek pričekajte 1,5 sat prije početka tjelovježbe. Tjelovježbom za vrijeme probave nećete učiniti ništa korisno za svoje tijelo, samo ćete se umoriti. Procesi, koji se za to vrijeme događaju našem tijelu, onemogućavaju vam ispunjenje cilja, jer inzulin blokira potrošnju zaliha.

Za to vrijeme, sat do sat i pol prije tjelovježbe, a isto tako za vrijeme i neposredno nakon tjelovježbe, dok se tijelo malo ne smiri i ohladi, pijte samo vodu. Ostale napitke i namirnice konzumirajte poslije.

Važno je pridržavati se ovih uputa, jer u protivnom možete vrijedno vježbati, ali bez željenih rezultata.

Vježbati možete same, kod kuće, ili u fitnesima. Prije nego započnete, bitno je nabaviti sauna hlače. One su nešto bez čega od sada više nećete moći. Zašto?

Sauna-hlače su zapravo bilo koje hlače sa zatvorenim nogavicama, napravljene od sintetičkog materijala, koji sprječava disanje kože. Za same fizičke aktivnosti dodatno će se poticati znojenje, a to je naš cilj. Što se više znojite to bolje, jer tako izbacujete zadržanu tekućinu i tokisne iz tijela, dakle ono što pogoduje stvaranju celulita. Ako imate problema i u gornjem dijelu tijela, možete si nabaviti trenirku od ovakvog materijala pa ćete se pojačano znojiti po cijelom tijelu.

Ostavite komentar

Kavitacija

Zatvori