25 ruj

Nekoliko načina na koje brzo i jednostavno možete smanjiti stres i utjecati na celulit

  • Pronađite ravnotežu između posla, obveza i zadovoljstva. U slobodno vrijeme se bavite aktivnostima koje vas ispunjavaju i čine sretnom; budite kreativni, bavite se omiljenim sportom ili nekim drugim hobijem, družite se s voljenim osobama, djecom, prijateljima, osobama koje pozitivno djeluju na vas, promatrajte svijetle i uspješne primjere iz svoje okoline, itd. Vaš mozak će tada proizvoditi endorfine, molekule zadovoljstva koje ublažavaju bol te umiruju i stvaraju osjećaj dobrog raspoloženja.
  • Opustíte se – jer to je jedan od najboljih načina da povratite izgubljenu snagu i energiju. Pokušajte s nekim provjerenim disciplinama ili tehnikama koje pomažu u pronalaženju sklada tijela i duha, ispričajte se s najboljom prijateljicom i izbacite sve frustracije, otiđite na masažu, šetajte prirodom. smijte se s društvom, uživajte u toploj i mirisnoj kupki uz glazbu. provedite romantičnu večer s partnerom. U svakom slučaju, u tim trenucima zaboravite sve obveze probleme jer njih će uvijek biti, čak i kad riješite postojeće.
  • Omogućite si dovoljno sna. Ako se možete opustiti prije spavanja, zaspat ćete bez problema. Kad vaši mišići budu opušteni, i san će vam biti kvalitetniji. Napete osobe su takve i za vrijeme spavanja. pa su zbog toga i buđenja teška i mučna. Opustíte se prije spavanja i budit ćete se odmorniji, a trebat će vam manje sna.

Ostavite komentar

Kavitacija

Zatvori