20 stu

Kako ukloniti celulit?

Celulit je jedan od problema s kojim se suočava više do 80% žena, bez obzira na dob. Javlja se uglavnom kao posljedica nepravilne prehrane, stresa, pušenja, poremećaja cirkulacije, kontracepcijskih tableta, ali i genetike.

Na genetske i hormonalne uzroke ne može se utjecati, ali zato više pažnje možete posvetiti drugim uzrocima celulita. Budući da su anticelulitni tretmani u kozmetičkim salonima poprilično skupi, stručnjaci su razvili nekoliko učinkovitih metoda za uklanjanje celulita koje se mogu primjenjivati kod kuće.

Prvi korak u uklanjanju „narančine kore“ promjena je životnih navika. Pokušajte raditi stvari koje vas opuštaju i pokušajte provoditi više vremena u prirodi jer je stres upravo jedan od glavnih uzročnika u stvaranju celulita. Osim toga, ne biste smjeli izostavljati tjelesnu aktivnost. Postoje mnoge, jednostavne vježbe koje se mogu izvoditi kod kuće pred televizorom, bez previše muke i napora.

kako ukloniti celulitPrehrana

Uz fizičku aktivnost i izbjeganja stresa, veliku ulogu u uklanjanju celulita ima način prehrane.

Ako želite postići vidljive rezultate, vaša prehrana trebala bi sadržavati mnogo ribe i nemasnog mesa te voća, povrća i žitarica.

Vitamin C odličan je u borbi protiv celulita, stoga povećajte unos voća i povrća bogatog tim vitaminom.

Izbjegavajte previše začinjenu hranu, a konzumaciju alkohola svedite na najmanju mjeru.

Kofein je važan sastojak mnogih anticelulitnih krema, a preporučljivo je i uzimanje jedne šalice kave dnevno kako bi se potpomoglo izlučivanje vode iz organizma. Više od toga nebi trebalo konzumirati.

Žeđ utažite vodom, najvažnijim saveznikom u borbi protiv celulita. Dehidrirana koža brže stvara celulit pa je dobro u organizam unijeti 2 do 3 litre vode dnevno.

Vježbanje

Iako je zaista važno voditi računa o zdravoj prehrani, to nije dovoljno kako biste se riješili tvrdokornog celulita. Budući da veliki napori i opterećenja (poput dizanja utega u teretani) neće ukloniti celulit, trebali biste se pozabaviti aerobnim aktivnostima, poput aquaaerobica i aquajogginga.

Oni povećavaju elastičnost kože, ubrzavaju rad srca, troše više kalorija i odličan su izbor u borbi protiv celulita. Ako ne preferirate vodu, bavite se običnim aerobicom i trčanjem, vožnjom bicikla, rolanjem ili klizanjem jer na taj način možete djelovati na područja najviše zahvaćena celulitom – noge, stražnjicu i bedra.

Kreme i masaže

Anticelulitne kreme mogu biti korisne ukoliko vodite računa o pravilnoj prehrani i tjelesnoj aktivnosti. Potrebno je napomenuti da nijedna krema nije „čudotvorna“ te kako kvaliteta ne ovisi o cijeni. Važno je da krema sadrži mentol, bršljan, divlji kesten i kofein te da se masirajući nanosi nakon tuširanja jer tako poboljšavate cirkulaciju, efekt kreme i njezino brže upijanje.

Ostavite komentar

Kavitacija

Zatvori