20 stu

Celulit vježbe

Celulit se najčešće javlja kao posljedica loše cirkulacije, stoga je važno pozabaviti se vježbama koje pomažu da masnoće, zarobljene ispod kože, ponovno dođu u krvotok te se tamo sagore.

Anticelulitni tretmani u kozmetičkom salonu i zdrava  prehrana mogu biti korisni u borbi protiv celulita, ali bez odgovarajuće tjelesne aktivnosti nećete postići željene rezultate.

celulit vježbeVježbanjem nećete u potpunosti izbrisati tragove celulita, ali će pomoći da izgubite na težini i potaknete cirkulaciju.

Važno je trenirati redovito jer tako pozitivno utječete na tonus mišića i na izgled kože.

Pri izvođenju vježbi, važno je usredotočiti se na samu vježbu i pravilno disanje.

Nastojte izbjegavati radnje koje zahtjevaju velike napore i opterećenja jer one ne rade na uklanjanju celulita.

Prije svakog „anticelulitnog treninga“, potrebno je napraviti zagrijavanje. To može biti bilo koja aerobna aktivost.

Najbolje aktivnosti su  lagano trčanje, vožnja biciklom ili trčanje na mjestu. Donosimo vam nekoliko jednostavnih vježbi koje možete kombinirati kako biste postigli najbolje rezultate.

Čučnjevi – jedna od najučinkovitijih vježbi u borbi protiv celulita. U položaju čučnja potrebno je ostati minimalno 5 sekundi i vježbu ponoviti 8 do 10 puta.

Trčanje – barem 3 puta tjedno po pola sata kako bi se razgradile masnoće i formiralo mišićno tkivo.

Brzo hodanje – potiče cirkulaciju i znojenje te pomaže tijelu da se detoksicira.

Rolanje/klizanje ili plesanje – smanjuju celulit na područje stražnjice, nogu i bedara. Bavljenje ovim aktivnostima preporučuje se svaki dan po 45 minuta.

Plivanje – aktivnosti u vodi pomažu u oblikovanju tijela, ne stvaraju opterećenje na zglobovima i nema bolova u mišićima. Na taj način vježbate ramena te oblikujete mišiće na butinama, listove i ruke.

Aquajogging – vježba koja daje najbolje rezultate u borbi protiv celulita. Takav oblik vježbanja ubrzava rad srca, stimulira cirkulaciju krvi, učvršćuje vezivno i mišićno tkivo te zaglađuje kožu.

Aquaaerobic – troši se više kalorija nego kod običnog aerobica.

Vježbe s pilates loptom – sjedite na pilates loptu pazeći da su vam leđa uspravna, s rukama položenim na bokovima. U tom položaju podižite noge i pazite na to da su vam prsti cijelo vrijeme zategnuti. Vježbu je potrebno ponoviti najmanje 10 puta sa svakom nogom.

jedan komentar na “Celulit vježbe”

  1. Darija says:

    super steee..


Ostavite komentar

Kavitacija

Zatvori